Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik spreek."

Vertaling:I speak.

4 jaar gelden

6 opmerkingen


noenoenuria

Hoezo is het niet speaks

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Je gebruikt alleen 'speaks' aks er een derde persoon enkelvoud wordt gebruikt. De derde persoon enkelvoud is hij, zij of het, maar in deze zin wordt de eerste persoon enkelvoud gebruikt en daarom moet je de 's' hier op het eind weglaten.

3 jaar gelden

Argusvlinder

Het is geen meervoud

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

'Speaks'os 'speak' heeft geen betrekking op het meervoud. De werkwoorden kan je ook niet in meervouden zetten.

3 jaar gelden

Stoffer1946

Waarom niet i am speaking

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

Dat zou ook goed moeten zijn. Meld het alsjeblieft. :)

3 jaar gelden