"Ik spreek."

Vertaling:I speak.

March 25, 2014

8 opmerkingen


Argusvlinder

Het is geen meervoud


StefvanSchie

'Speaks'os 'speak' heeft geen betrekking op het meervoud. De werkwoorden kan je ook niet in meervouden zetten.


noenoenuria

Hoezo is het niet speaks


StefvanSchie

Je gebruikt alleen 'speaks' aks er een derde persoon enkelvoud wordt gebruikt. De derde persoon enkelvoud is hij, zij of het, maar in deze zin wordt de eerste persoon enkelvoud gebruikt en daarom moet je de 's' hier op het eind weglaten.


Stoffer1946

Waarom niet i am speaking


AlsEenPoffertje

Dat zou ook goed moeten zijn. Meld het alsjeblieft. :)

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.