"Ik spreek."

Vertaling:I speak.

March 25, 2014

6 opmerkingen


noenoenuria

Hoezo is het niet speaks

December 20, 2014

StefvanSchie

Je gebruikt alleen 'speaks' aks er een derde persoon enkelvoud wordt gebruikt. De derde persoon enkelvoud is hij, zij of het, maar in deze zin wordt de eerste persoon enkelvoud gebruikt en daarom moet je de 's' hier op het eind weglaten.

January 23, 2015

Argusvlinder

Het is geen meervoud

January 16, 2015

StefvanSchie

'Speaks'os 'speak' heeft geen betrekking op het meervoud. De werkwoorden kan je ook niet in meervouden zetten.

January 23, 2015

Stoffer1946

Waarom niet i am speaking

April 21, 2015

AlsEenPoffertje

Dat zou ook goed moeten zijn. Meld het alsjeblieft. :)

May 5, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.