"Ik spreek."

Vertaling:I speak.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


noenoenuria

Hoezo is het niet speaks

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Je gebruikt alleen 'speaks' aks er een derde persoon enkelvoud wordt gebruikt. De derde persoon enkelvoud is hij, zij of het, maar in deze zin wordt de eerste persoon enkelvoud gebruikt en daarom moet je de 's' hier op het eind weglaten.

3 jaar gelden

Argusvlinder

Het is geen meervoud

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

'Speaks'os 'speak' heeft geen betrekking op het meervoud. De werkwoorden kan je ook niet in meervouden zetten.

3 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.