1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Schuhe sind nicht groß, …

"Die Schuhe sind nicht groß, sondern klein."

Çeviri:Ayakkabılar büyük değil, aksine küçük.

July 12, 2017

6 Yorum


Mina734009

Ayakkabılar büyük değil aksine küçüktür de kabul edilmedi


Frieda671974

Ayakkabılar büyük değildir, aksine küçüktür niye kabul değil ne kadar saçma


raozudogru

Tersine nin de kabul edilmesi gerekir


MustafaAyd63615

"sein" fiili Türkçede Ek-Fiilin Geniş zamanına tekabül eder.(-ım/-im/-um/-üm; -dır/-dir/-dur/-dür) Ich bin krank= ben hastayım, er ist krank= o hastadır. Adamı hasta etmeyin. Bir cümlede "dır"ı kabul ediyorsunuz, bir diğerinde kabultmiyorsunuz. Bilmiyoranız bir uzmandan yardım alın.


Hakan-sancakli

Bilakis i de kafanıza göre kabul ediyorsunuz ya da etmiyorsunuz


Bekir549236

Aynı cevabı yazmama rağmen hata veriyor. Hak gasbı yapıyor???

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.