1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich will es mir nicht vorste…

"Ich will es mir nicht vorstellen."

Çeviri:Ben bunu hayâl etmek istemiyorum.

July 12, 2017

6 Yorum


Faruk309668

Hayal etmek träume değil miydi?


Ogn876646

es = o/onu anlamında kullanılır. Ama malesef türkçeye ''bunu'' olarak gene hatalı çevrilmiş. Ich will das mir .... olsaydı o zaman bu/bunu derdik ama almancasında es diyor,yani o/onu


humetin

Onu düşlemek istemiyorum (Kabul edilmiyor !)

Willst du uns vorstellen?
https://forum.duolingo.com/comment/30004287

Sen bizi tanıştırmak ister misin?


aligksl01

Doulingoda sapıttı arkadas


aligksl01

Vorstellen hayal etmekle ne alakasi var


yMxQlzq6

Bencede yanlis cumle ama almancaya sasmamak lazim supriz cumle kurumlari çıkabiliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.