1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A man, a woman."

"A man, a woman."

Çeviri:Bir adam, bir kadın.

July 12, 2017

74 Yorum


rem796989

Bir ' , ' koymadığım için cevabımı kabul etmedi?


mahmut92191

Bende koymadım kabul etti sen harf hatası yapmışsındır


usetfkcogl11

Ben de harf hatası yaptım kabul etti


sanane927517

Bence virgül veya baska birşeyle alakalı değil muhtemelen atladığin Bir şey var


alkar13

bende koymadım kabul etti


ogiloy14

Evet bende oyle oldu


zeyzey.aslan

Sende doğru yap o zaman


Whiskyice

Bilerek bu basit soruya yanlış cevap verdim ki bir konuya açıklık getirelim istedim, önceki soru da ( l am a woman ) ben kadınım demekmis, Ben bir kadınım diye tercüme ettim yanlış dedi, madem ki ( l am a woman ) ben kadınım demek miş. BEN BIR KADINIM demek değilmiş, O halde A man, A woman da, ADAM, KADIN diye tercüme edilmeli, he başında A olduğu için Ben tabiki Bir adam, bir kadın anlamina geldiğini biliyorum ama, niye adami sinir harbine sokup I am a woman cümlesini ben bir kadınım diye tercüme edenlere yanlış diyorsunuz, cümle icinde ( A ) olduğu halde yanlış tercüme ettiniz diyorsunuz,
Sizin kendinize hayraniz yok, millete ders vermeye kalkıyorsunuz.


ToprakMete2

Helal olsun 1lingot verdim


lvntdmr67

bir erkek, bir kadın


doomsoldier

Sesli bir alistirma ama heceleri kayittaki gibi algilamaya calisiyor. Aksan sıkıntısı çıkartıyor.


Nehir682794

Bunu yapamayan da artık


Eda371547

Sesimi neden algılamıyor sistem?


xyl746285

Ve yazdım yanlış çıkdı yazmadımdada yanliş çıkdı


A.L.I.E.

Birin b sini kucuk yazdigim icin mi yuh


Elife706242

Sonucta kadin bayan ayni kelime kadin desem kabul etmedi baska ornekte kabul etti


sharaf231767

Kadin yazmishsam nolmush yaaa


Ayegl135193

Benim cevabım doğruydu


Eda5734

söğle bi söğlediki anlasaydım doktor filen olucaktım o şekil de


AbdlkerimS

bu nasıl cevap bir adam bir kadın


seymanurr3

ben bu kelimeyi doğru yazdım ama yanlış abi


kea369637

bir adam bir kadın yazdım kabul edilmedi virgül koymadığım için herhalde :D


melis118018

Kkywtdrhcvxdcsydvg5geearfdydlbdan ckaxvnxvkfaodfnmyffhttrghhri


Safak26107

Cümlenin ilk harfi küçük olunca da kabul etmiyor.


Ardacik

virgül yerine "ve" koyamıyormuyuz?


zeynepgkme2

and olmadığından ve koyamayız ve virgül koymasan da kabul ediyor


kerenti

bire bir aynısını yazıyorum yine kabul etmiyor admin sorun ne?


kerenti

virgül de koyuyorum yine kabul etmiyor


VedatKyak

İngilizce okunacak


Hseyin489549

A man a women cevabım kabul edilmeliydi neresi yanlış


recepylmaz4

Women kadınlar woman kadın


Ecenaz9031

Senin dediğin bir adam ve kadınlar demek oluyor women çoğul


Seher892329

Bir grupta kac seviye var acabaa ?


Hakankoca9

Telafuzda a degilde I gibi konusuyor tabi kabul etmiyor dogal olarak iyi dinlemek gerek


dolunay1964

Aynısını diyiyorum kabul etmiyo-,-


Nur388746

Cevap niye kabul edilmiyor


SabriyeKse

Kitap ismi gibi olmuş


Nehir682794

Bir adam bir kadın


mehmet767863

Acele ettim çocuk yazdım Doğrusu ''kadın,,


mikail_akbas

Bir kadin bir adam niye olmuyor


YusufBirand

ben doğrusunu yaptım yanlış dedi pezo


ceren21175

Aynı şeyi söylemiştim üzüldüm.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ben doğru dedim kabul etmedi


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Man diyo bazen oğlan adam diyom aynı şey ama


Mr_Ays

      Bende de aynı muhabbet oldu


ipek367989

      Ve kelimesini ekledim diye kabul etmedi


bennzeliha_.

      Doğru yaptığım halde yanliş demesi jdsjsj


aran544333

      Benim cihazimin dili ingilizce


ToprakMete2

      Adam konuşma özürlü bence


Nisa657561

      Ben yanlış işaretledim


ErenYALCIN5

      Bir adam bir karı yazdım kabul etmedi


Trk111842

      Mikrofonumu açın


EfeArda230333

      Klavyem yüzünden yanlış yazdım ama yaa


ZehraZeyna3

      Bendee boyle dedm amaa kabul etmediii


MuratGlr

      Bazen ı mı yoksa a mı dediği anlaşılmıyor


MehlikaKur1

      Ben de virgül koymadım diye kabul etmedi her zaman böyle oluyor


Glben425405

      Tek virgül koymadım diye canım gitti. Ben virgül yerine ve yazmıştım belki bu yüzdendir


MEHDI-AZE

      çevirisinde neden ve yokki


Samir759461

      , koymadığım için kabul etmedi


IlkinMirze1

      Kadin yadim dite kabul etmedin!!!


nurdan573481

      Ben doğru yapsam bile a women kısmını saymadı

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.