A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Milyen ő?"

Fordítás:What is she like?

4 éve

11 hozzászólás


Tibor.gazda

Miéert nem jó a "what is he"?

4 éve

patakocska64

Mert a ketto egyutt fejezi ki "What.....like "( a what a mondat elejen a like a mondat vegen allva) azt hogy "milyen" az a valami, valaki , amire, akire rakerdezunk. Abban az esetben hasznaljuk ezt , ha a kerdesunk az egesz mondatra vonatkozik, vagyis nem fonev elott all kozvetlen a "milyen" kerdoszo. Pl Milyen az uj lakasod? What is your new flat like? Milyen volt az? What was that like? Ha a "milyen" kerdoszavat fonev koveti, akkor a masik format kell hasznalni , a "What kind of"-ot. Milyen auto ez ? What kind of a car is this?

4 éve

Csacsika2

köszi

3 éve

mapa40
mapa40

Köszi

2 éve

TermszetGy

Köszi így már értem :)

1 hónapja

LeventeVgL

How is she? Nem lenne jó?

3 éve

jzsuzsi
jzsuzsi

Az inkább azt jelentené "hogy van ő"?

2 éve

Irusejka
Irusejka

In Estonian "milyen" is "milline". One of a few similar words. :)

2 éve

vasvariistvan

Thanks

2 hónapja

TamasSarko3

A válasz nem az hogy "mi az amit szeret?"

6 hónapja

Sskadm

Az mi ő. Milyen jellem.

6 hónapja