1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I present the menu."

"I present the menu."

Fordítás:Bemutatom az étlapot.

March 25, 2014

16 hozzászólás


Zsicu

"Megmutatom a menüt" nem lehet jó?


Cartwright78

"Bemutatom az étlapot" szerintem hülyén hangzik! A "Mutatom az étlapot"-ot nem fogadta el, pedig szerintem jobb.


heney92

Bemutatni az étlapot, étterem megnyitásakor is lehet. Nem csak akkor amikor kiszolgálják a vendéget.


CzHun

Tényleg hülyén hangzik, de ez a - szószerinti - fordítása. A megmutatom, mutatom az a "show" lenne angolul.


johalasz46

Átnyújtom, átadom...- a szótár szerint...


Harga

Meg még sok más is.


FtcFeki

Menü=étlap. Miért nem jó a menü? :/


AngelTimi88

nem mert bemutatni valamit meg megmutatni is más. De az hogy miért nem fogadja el a menüt,,menüt'' az számomra felfoghatatlan ...


SndorSzab7

Ismertetem a menüt. Mér' nem jó?


vernandor

A mutat igére az angol inkább a show kifejezést használja. Ebben az estben a bemutat, benyújt, átad a megfelelő magyar.


Lona08

ismertetem miért nem jó?


retekevelin

a "menüt" elfogadja de szerintem is jobban hangzik az hogy megmutatom,minthogy bemutatom! :)


sazoo

Lehet hogy jobban hangzik, de nem a "megmutat" (show) szót használja a feladat.


Myzoli

Én teljesen úgy értettem a menüt, hogy ,,mennyu".


Harga

Jól értetted, de jegyezd meg azt is, hogyan írják és mit jelent.


VictoriaMa526419

Eddig elfogadta a menu menu-re valo forditasat, itt most mi a kulonbseg?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.