"Ipresentthemenu."

Fordítás:Bemutatom az étlapot.

4 éve

15 hozzászólás


Zsicu

"Megmutatom a menüt" nem lehet jó?

4 éve

Cartwright78

"Bemutatom az étlapot" szerintem hülyén hangzik! A "Mutatom az étlapot"-ot nem fogadta el, pedig szerintem jobb.

4 éve

heney92

Bemutatni az étlapot, étterem megnyitásakor is lehet. Nem csak akkor amikor kiszolgálják a vendéget.

3 éve

CzHun
CzHun

Tényleg hülyén hangzik, de ez a - szószerinti - fordítása. A megmutatom, mutatom az a "show" lenne angolul.

7 hónapja

FtcFeki

Menü=étlap. Miért nem jó a menü? :/

2 éve

AngelTimi88

nem mert bemutatni valamit meg megmutatni is más. De az hogy miért nem fogadja el a menüt,,menüt'' az számomra felfoghatatlan ...

4 éve

SndorSzab7

Ismertetem a menüt. Mér' nem jó?

4 éve

vernandor

A mutat igére az angol inkább a show kifejezést használja. Ebben az estben a bemutat, benyújt, átad a megfelelő magyar.

3 éve

Lona08

ismertetem miért nem jó?

4 éve

retekevelin

a "menüt" elfogadja de szerintem is jobban hangzik az hogy megmutatom,minthogy bemutatom! :)

3 éve

sazoo

Lehet hogy jobban hangzik, de nem a "megmutat" (show) szót használja a feladat.

3 éve

krisztocs

nem fogadja el a menüt :)

1 éve

Myzoli

Én teljesen úgy értettem a menüt, hogy ,,mennyu".

2 éve

Harga
Harga

Jól értetted, de jegyezd meg azt is, hogyan írják és mit jelent.

7 hónapja

VictoriaMa526419

Eddig elfogadta a menu menu-re valo forditasat, itt most mi a kulonbseg?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.