Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Odpowiedzi"

Tłumaczenie:The answers

1 rok temu

8 komentarzy


Patrycja706001

Powinno być też poprawnie answer

1 rok temu

Helena741204

Nie powinno, ponieważ tam jest napisane „odpowiedzi” czyli liczba mnoga, a answer to jest liczba pojedyńcza

5 miesięcy temu

przemek387105

Patrycja racja

10 miesięcy temu

KlaudiaRyc

Answer też jest dobrze

1 rok temu

Helena741204

Nie powinno, ponieważ tam jest napisane „odpowiedzi” czyli liczba mnoga, a answer to jest liczba pojedyńcza

5 miesięcy temu

Adam443769

Answers też jest dobrze

1 rok temu

czarek434574

Robicie ludzi w konia tego słowa nie było wcześniej

11 miesięcy temu

Andzia137

Najpierw pisze tak a puźniej śak i człowiek gupieje

10 miesięcy temu