A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nagyon nagy várossá fejlődött."

Fordítás:It has developed into a very large city.

4 éve

9 hozzászólás


Touwer73

az "into" itt mit jelöl???

4 éve

tibonova

Developed = Fejlesztett (valamit), (ki)fejlődött (valami)
Developed into = Fejlődött (valamivé)

2 éve

Karalz
Karalz

Nem azt jelenti, h vmivé vált? Mit a vizböl bor...

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Az a become !

1 hónapja

zsalica

Ez befejezett jelenidő akar lenni?

4 éve

Bauer01

It has developed into a very large city Ezt mondtam rá a mikrofonra, de nem fogadta el, mert szerinte az alsó válasz a jó! That grew a very big town. Most gondolkodom, miért??

4 éve

nagyenyed

most pont ezt adja meg jónak

3 éve

LeoMessi79

Rossz a mondat nem kell az into

4 éve

marcimacska

A to nem jó???

4 éve