1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Kobieta pije mleko."

"Kobieta pije mleko."

Tłumaczenie:The woman drinks milk.

March 25, 2014

14 komentarzy


ficu89

kiedy piszemy "A" THE" AN" jak np I eat an apple ??


yuioyuio

Wystarczy troszkę poszukać w dyskusjach ;)

comment/1599675


Paweyliski

Uwazam, ze informacja taka powinna byc przed cwiczeniami, a nie musze latac po Internecie i szukac. Jak uzupelniac zadania kiedy najpierw nie wytlumaczono zasad jezykowych. Typowe nauczanie z polskiej szkoly.


yuioyuio

Kurs PL>EN jest nadal w fazie beta, a to oznacza, że nie jest jeszcze skończony i zaczynając naukę godzimy się na to, że mogą występować błędy i niedociągnięcia (które właśnie faza beta ma wyeliminować). Poza tym, model nauki, który stosuje Duolingo to nie suche regułki gramatyczne, ale wyciąganie wniosków na podstawie przykładów (ale w skończonym kursie pojawią się KRÓTKIE wprowadzenia gramatyczne).

PS. Im więcej wysiłku włożysz w znalezienie czegoś, tym większe prawdopodobieństwo, że to zapamiętasz. Nie da się niestety nauczyć języka na skróty.


Krystyna13

Racja,najlepiej uczymy się na błędach:)


Natalia803382

Dlaczego czasami jest zdanie , poprostu kobieta .... i ma byc the woman a nie tylko woman ? :)


Jaroo55

Ucząc się juz na poziomie 4 w temacie "Podstawy 2" na pewno było już kilkanaście przykładów ze słowami The woman oraz The women i można było to spokojnie opanować.


karolciakam

Pisze "The women.." a system pokazuje blad i dokladnie takie samo zdanie jest ponizej! DLACZEGO?


polit14

Bo the women oznacza kobiety . Ta kobieta piszemy the woman


Angela783377

Kiedy piszemy "s" na końcu wyrazu np drink, drinks?


NeQro_PL

W czasowniku w 3 os. L. Poj


Krystyna657195

To jest dobrze napisane


kleolu

Ja cię ajestem w połowie zdania a tu nagle kończy mi zadanie zmieńcie to

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.