Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kobieta pije mleko."

Tłumaczenie:The woman drinks milk.

4 lata temu

7 komentarzy


ficu89

kiedy piszemy "A" THE" AN" jak np I eat an apple ??

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Wystarczy troszkę poszukać w dyskusjach ;)

comment/1599675

4 lata temu

Paweyliski

Uwazam, ze informacja taka powinna byc przed cwiczeniami, a nie musze latac po Internecie i szukac. Jak uzupelniac zadania kiedy najpierw nie wytlumaczono zasad jezykowych. Typowe nauczanie z polskiej szkoly.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Kurs PL>EN jest nadal w fazie beta, a to oznacza, że nie jest jeszcze skończony i zaczynając naukę godzimy się na to, że mogą występować błędy i niedociągnięcia (które właśnie faza beta ma wyeliminować). Poza tym, model nauki, który stosuje Duolingo to nie suche regułki gramatyczne, ale wyciąganie wniosków na podstawie przykładów (ale w skończonym kursie pojawią się KRÓTKIE wprowadzenia gramatyczne).

PS. Im więcej wysiłku włożysz w znalezienie czegoś, tym większe prawdopodobieństwo, że to zapamiętasz. Nie da się niestety nauczyć języka na skróty.

4 lata temu

Krystyna13

Racja,najlepiej uczymy się na błędach:)

4 lata temu

karolciakam

Pisze "The women.." a system pokazuje blad i dokladnie takie samo zdanie jest ponizej! DLACZEGO?

3 lata temu

polit14

Bo the women oznacza kobiety . Ta kobieta piszemy the woman

5 miesięcy temu