Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie wird auf dich warten."

Çeviri:O seni bekleyecek.

1 yıl önce

2 Yorum


Kamuran663219

Burda neden "auf" kullanmis bilen var mi lutfen aciklasin

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Ana fiil beklemek, ancak duruma bağlı olarak farklı edatlar ve fiil bileşikleri kullanılır.

dictionary/Almanca/warten-fiil-mastar/f60cda4ea6cb03ef6be57668e9af1981

Ich warte.
Bekliyorum.

Du wartest im Park.
Parkta bekliyorsun.

Ich warte auf meine Freundin.
Ben kız arkadaşımı bekliyorum.

Auf wen wartest du?
Sen kimi bekliyorsun?

Warten Sie nicht auf mich.
Beni beklemeyin.

Wir werden bis um sechs Uhr warten.
Biz saat altıya kadar bekleyeceğiz.

http://www.duden.de/rechtschreibung/warten

1 yıl önce