A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ezek a területek"

Fordítás:These areas

4 éve

7 hozzászólás


GzaSzab

miért is nem jó a regions válasz is, hisz a region területet is jelent: nem én mondtam, hanem a bagoly néhány leckével előbb?

3 éve

Lona08

ez miért jó így? these areas

4 éve

radnaitomi

Egyszerűen mert így van.

area = terület

areas = területek

these=ezek

vagyis: these areas = ezek a területek.

4 éve

PuxlerPeter

és az "a" honnan került oda?

3 éve

istvantaka3

A magyar nyelvtan szerint van egy A betū! This areas.HOL VAN AZ A BETÙ èn nem làtom. The hungarian language two complicated for you Duo

1 éve

anduska66

Miért nem jo a These the areas?

1 éve

szama2

these the regions

3 éve