Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben her gün senin evine yürümüştüm."

Çeviri:I had walked to your house every day.

0
4 yıl önce

5 Yorum


Esenkaya20

bu cümleyi "home" ile kurmak için "at" edatı kullanmam gerektiği için mi kabul olmadı yani I had walked at your home every day mi demem lazımdı

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

home olabilir ama house kullanmak daha mantıklı. house derken yapıdan bahsediyoruz. home daha kavram olarak ev, o yüzden genelde kendi evimizden bahsederken kullanırız. Yani sanırım "I had walked to your home" demek yanlış değil ama daha az kullanılan bir tabir, eklenebilir. "walked at home" dersen evin içinde yürüdüm demiş olursun

0
Cevap ver4 yıl önce

Esenkaya20

Ok thank you for explain

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

(" thank you for explaining" ya da " thank you for the explanation" olmalı )

you are welcome!

0
Cevap ver4 yıl önce

Esenkaya20

Yıkıldım :)

0
Cevap ver4 yıl önce