A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A te szendvicseid"

Fordítás:Your sandwiches

4 éve

7 hozzászólás


BatLoLeg

Két jó megoldás van de csak egyet fogad el

4 éve

radnaitomi

Igen, ugye jelentetted is a hibát?

4 éve

Densen99

Az miért nem jó, hogy The sandwich is your. Nekem "your sandwiches"-re javította ki.

4 éve

KatalinCsonka

Ha ott van elotte hogy "A te szendvicsed" akkor miert nem kell a "the"???

4 éve

Astroth

Jogos a kérdés,ezt én sem értem. Ha már a példamondatban határozott névelő van,akkor miért én vagyok a hülye,hogy a megoldásban is odaírom? :D

3 éve

naandras

Szerintem is kell az "A" betű

1 éve

radnaitomi

Nem kell a 'the'.

Az angolban a főnév előtti pozícióban - ott, ahol a névelő is áll ('determiner' helyzet) - egyszerre maximum egy dolog állhat, vagy a 'the', vagy a 'your', de a kettő együtt nem.

Az alábbi mind helyes, mert csak egy dolog van ott:

  • My books

  • Peter's books

  • The books

De nem helyes: the my book; a Peter's book; stb

1 éve