"He eats bread."

Traducere:El mănâncă pâine.

March 25, 2014

19 comentarii


alexandrraneacsu

De ce "eats"(plural?) si nu "eat"?

September 25, 2014

fantomitzah

La prezent, ”s”-ul apare la persoana a treia singular:
he / she / it eats
I / we / you / they eat

September 26, 2014

Jinx465393

Apasati pe butonul in care vorbeste ea si pe cel care trebuie sa vorbesti in acelasi timp si gata,ca ii se aude ei voce si ea zice corect

August 11, 2016

Adriana909257

Am facut si eu la altele

May 8, 2019

RobertGlav1

Se pune la sfarsitul verbelor "s" daca este inainte persoana a treia singular! She/He/It eatS

December 22, 2015

scarlatpau

Greu cu persoana asta a treia singular. Dar nu mă las

October 26, 2017

novaclorand

He eats bread / el mananca paine

December 1, 2014

IoanaVarga1

Corect

June 9, 2018

lucy323659

Da e foarte ok ,multumesc pentru ajutor.

July 29, 2016

IoanStan2

Bun cursul

November 18, 2016

MarianaDog

Nu reusesc

April 4, 2016

Gabriel623846

Mai încearcă

July 23, 2017

Alexandra807206

Ceau

November 7, 2017

Any785794

nu ma lasa sa vorbesc si zice ca e gresit inainte sa zic ceva

April 16, 2016

Any785794

nu ma lasa sa vorbesc si spune ca e gresit inainte sa zic ceva

April 16, 2016

DavidLupu1

hi eat bred

November 2, 2016

daria564599

A fost usor

August 3, 2017

scarlatpau

Greu cu gramatica asta

October 27, 2017

Redex6

Nu merge microfonul. Indiferent ce cuvant zic imi zice ca este gresit. I-am dat aplicatiei permisiunea de a folosi microfonul.

April 16, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.