1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He eats bread."

"He eats bread."

Traducere:El mănâncă pâine.

March 25, 2014

27 de comentarii


Jinx465393

Apasati pe butonul in care vorbeste ea si pe cel care trebuie sa vorbesti in acelasi timp si gata,ca ii se aude ei voce si ea zice corect


Adriana909257

Am facut si eu la altele


alexandrraneacsu

De ce "eats"(plural?) si nu "eat"?


fantomitzah

La prezent, ”s”-ul apare la persoana a treia singular:
he / she / it eats
I / we / you / they eat


RobertGlav1

Se pune la sfarsitul verbelor "s" daca este inainte persoana a treia singular! She/He/It eatS


scarlatpau

Greu cu persoana asta a treia singular. Dar nu mă las


novaclorand

He eats bread / el mananca paine


lucy323659

Da e foarte ok ,multumesc pentru ajutor.


Any785794

nu ma lasa sa vorbesc si zice ca e gresit inainte sa zic ceva


Any785794

nu ma lasa sa vorbesc si spune ca e gresit inainte sa zic ceva


scarlatpau

Greu cu gramatica asta


Redex6

Nu merge microfonul. Indiferent ce cuvant zic imi zice ca este gresit. I-am dat aplicatiei permisiunea de a folosi microfonul.


Victor689050

Sunt foarte noob la ghicitoarea asta


mayastanci

Ba fratilor eu am zis el manca paine si mi a zis ca am gresit


VladBusuio2

La mine se auzea eats bread nu he eats bread


Ana._.queen

Eu am raspuns exact ca acolo si zice ca e gresit!!


MargineanM12

El mănâncă pâine


Victor689050

Îmi retrag cuvintele...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.