"He eats bread."

Traducere:El mănâncă pâine.

March 25, 2014

37 de comentarii
Această discuție este blocată.


Jinx465393

Apasati pe butonul in care vorbeste ea si pe cel care trebuie sa vorbesti in acelasi timp si gata,ca ii se aude ei voce si ea zice corect


Adriana909257

Am facut si eu la altele


MAIAIOANAN

Numesc pentru răspuns


alexandrraneacsu

De ce "eats"(plural?) si nu "eat"?


fantomitzah

La prezent, ”s”-ul apare la persoana a treia singular:
he / she / it eats
I / we / you / they eat


RobertGlav1

Se pune la sfarsitul verbelor "s" daca este inainte persoana a treia singular! She/He/It eatS


scarlatpau

Greu cu persoana asta a treia singular. Dar nu mă las


novaclorand

He eats bread / el mananca paine


lucy323659

Da e foarte ok ,multumesc pentru ajutor.


VladBusuio2

La mine se auzea eats bread nu he eats bread


Any785794

nu ma lasa sa vorbesc si zice ca e gresit inainte sa zic ceva


Any785794

nu ma lasa sa vorbesc si spune ca e gresit inainte sa zic ceva


scarlatpau

Greu cu gramatica asta


berriz44YT

Sunt foarte noob la ghicitoarea asta


mayastanci

Ba fratilor eu am zis el manca paine si mi a zis ca am gresit


Ana._.queen

Eu am raspuns exact ca acolo si zice ca e gresit!!


MargineanM12

El mănâncă pâine


berriz44YT

Îmi retrag cuvintele...


Andreea31225

Nu știu ce vrea sa spuna


cristinavo411099

Sks sjsbsuwbss

Xjs dsudnsys Djshd

Disbd

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.