1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "For the moment, she has a co…

"For the moment, she has a coat."

Çeviri:Şimdilik onun bir ceketi var.

March 25, 2014

15 Yorum


SerhatYurd

Pardon " o şimdilik bir cekete sahip" niye yanlış bunun da doğru olması gerek.

April 6, 2014

SerhatYurd

"Şimdilik bir cekete sahip" niye yanlış, doğru olması gerek

April 6, 2014

Almina349983

Simdilikten sonra onun olacak

January 29, 2018

abidin29

Şu an için neden olmadı

August 18, 2014

-Yusuf-

''Şuan onda bir ceket var'' neden olmaz. Alternatif cevaplara eklenmeli mi bilmiyorum? O yüzden buradan size sorma gereksinimi duydum.

October 5, 2014

rusberk

an itibariyle neden olmuyor hepsi anlamdaş

November 23, 2014

suleelus

bu cümle she has yerine his de söylenebilir mi ? onun ceketi var demek için his kullanılır mı ?

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

hayır, he ya da she olmalı. "onun X'i var = He/She/It has X". şuraya da göz atabilirsin: https://www.duolingo.com/comment/2078180

March 25, 2014

baxac

"şu anda bir montu var" da kabul edilen cevaplardan olmalı

January 30, 2015

Sevgiceyln

Şuanlık onun ceketi var neden olmuyoorr? aynı anlam yani

February 4, 2017

effy666

Bazılarında şu anı kabul etmiyorsunuz bazılarında şimdiliği kabul etmiyorsunuz niye

June 17, 2018

KbraEkici1

O şimdilik bir ceket sahip olması gerek

September 11, 2018

esma262465

Şimdilik demese noğlurdu saçma bir cümle olmuş şimdivarsa neden sonra olmasın bu cümlenin kastı nedir

December 15, 2018

MHSM72

Şuanlık bir ceketi var

April 22, 2019

Melek909780
June 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.