1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "For the moment, she has a co…

"For the moment, she has a coat."

Çeviri:Şimdilik onun bir ceketi var.

March 25, 2014

18 Yorum


SerhatYurd

Pardon " o şimdilik bir cekete sahip" niye yanlış bunun da doğru olması gerek.


KASIM56784

For( için )demek ya( şu an için bir çeketi var ) gibi bir şeymi


SerhatYurd

"Şimdilik bir cekete sahip" niye yanlış, doğru olması gerek


Almina349983

Simdilikten sonra onun olacak


abidin29

Şu an için neden olmadı


-Yusuf-

''Şuan onda bir ceket var'' neden olmaz. Alternatif cevaplara eklenmeli mi bilmiyorum? O yüzden buradan size sorma gereksinimi duydum.


rusberk

an itibariyle neden olmuyor hepsi anlamdaş


suleelus

bu cümle she has yerine his de söylenebilir mi ? onun ceketi var demek için his kullanılır mı ?


Selcen_Ozturk

hayır, he ya da she olmalı. "onun X'i var = He/She/It has X". şuraya da göz atabilirsin: https://www.duolingo.com/comment/2078180


baxac

"şu anda bir montu var" da kabul edilen cevaplardan olmalı


Sevgiceyln

Şuanlık onun ceketi var neden olmuyoorr? aynı anlam yani


effy666

Bazılarında şu anı kabul etmiyorsunuz bazılarında şimdiliği kabul etmiyorsunuz niye


KbraEkici1

O şimdilik bir ceket sahip olması gerek


esma262465

Şimdilik demese noğlurdu saçma bir cümle olmuş şimdivarsa neden sonra olmasın bu cümlenin kastı nedir


MHSM72

Şuanlık bir ceketi var


Deniz587866

Şimdilik ceket onun diyor cevapta ama kelimeler yok şaka mısınız kelimeleri vermeden ben nerden yazabilirim


Oguzhan78

karşılaştığım en saçma cümle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.