1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Children under ten years old"

"Children under ten years old"

Çeviri:On yaşın altındaki çocuklar

March 25, 2014

10 Yorum


volkanayhan

On yaş altı çocuklar'' da olamaz mı?

July 22, 2014

cronychucky

Neden are gelmedi

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

cümle değil bu, bir tamlama (sonunda da nokta yok). "children are under ten years old." olsa "çocuklar on yaşın altındadır" olurdu.

March 25, 2014

fgonen

"On yasin alti cocuklar" da kabul edilmeli

September 29, 2014

skydiver26

"The children who are under ten years" olmali

July 3, 2017

mcanerkocak

on yaşının altındaki çocuklar yazdım -ın eklediğim için yanlışmış :P

August 15, 2017

hasanhseyi867902

Niye çoğul oluyor

October 16, 2017

marcos418109

On "yaşının" kabul edilmedi. Kınıyorum

October 21, 2018

Mehmet358126

Turkce de "ON YAS ALTI COCUKLAR" kullanilir. daki ekine neden ihtiyac var?

March 4, 2019

Burakdc

Neden "Children who are under ten years old" değil? Bu şekilde de tamlama yapabiliyor muyuz

April 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.