Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Children under ten years old"

Çeviri:On yaşın altındaki çocuklar

4 yıl önce

10 Yorum


volkanayhan

On yaş altı çocuklar'' da olamaz mı?

4 yıl önce

cronychucky

Neden are gelmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümle değil bu, bir tamlama (sonunda da nokta yok). "children are under ten years old." olsa "çocuklar on yaşın altındadır" olurdu.

4 yıl önce

omeronuk

Ben de aynısını yazdım kabul etmedi. Bunun da doğru olması gerekiyor

3 yıl önce

fgonen

"On yasin alti cocuklar" da kabul edilmeli

3 yıl önce

skydiver26

"The children who are under ten years" olmali

1 yıl önce

mcanerkocak

on yaşının altındaki çocuklar yazdım -ın eklediğim için yanlışmış :P

1 yıl önce

hasanhseyi867902

Niye çoğul oluyor

11 ay önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"On yaşın daha altındaki çocuklar" neden olmuyor...

1 yıl önce

SedatPolat4

Daha anlamı yok.

11 ay önce