"He will want it later."

Fordítás:Később fogja akarni.

March 25, 2014

9 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Marcsello

majd később szeretné nem jobban hangzik?

May 29, 2014

vasvariistvan

De, jobban hangzik. Ez azonban egy un accusativus cum infinitivós szerkezet amivel érdemes megismerkedni.


nkatika

Később fogja kérni. Miért is nem jó? Más példáknál a WANT akar-t és kér-t is jelentett mindeddig... Hmmm...


eminens2

Elfogadja: 2018.03.21.


mariann1956

Itt is you-nak hallom a mondat elején a he-t.


VeraCsnyin

Szerintetek ez magyarul van? Szerintem: Majd később akarja.


MikulaiDne

Majd később akarja azt.- szerintem.


Hajdusec

Már megint egy magyartalan fordítás....elképesztő....még akkor is ha....


MartonGeza

Kedves szerkesztő! Ingyenes magyar nyelvtanfolyamot tartok. Jelentkezz!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.