Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan elmayı yiyor."

Çeviri:Der Junge isst den Apfel.

1 yıl önce

5 Yorum


tiktoktiktok

Den tam olarak ne demek

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Belirli Artikel Akkusativ
Der Junge isst den Apfel.
Oğlan elma yiyor.

Belirsiz Der Junge isst einen Apfel. /
Der Junge isst Äpfel.
Oğlan elma / elma(lar) yiyor.

5 ay önce

MehmetKada1

Neden den??

4 ay önce

Deniz157334

yiyor essen fiili değil mi

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

essen - yemek

ich esse - yiyorum - yerim
du isst - yiyorsun - yersin
er/sie/es isst - yiyor - yer
wir essen - yiyoruz - yeriz
ihr esst - yiyorsunuz - yersiniz
sie/Sie essen - yiyor(lar) / yiyorsunuz (nazik) - yer(ler) / yersiniz (nazik)

5 ay önce