1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They sleep there."

"They sleep there."

Μετάφραση:Κοιμούνται εκεί.

July 15, 2017

4 σχόλια


Marinos58233

Το να μεταφράσεις το "They sleep there" ΑΥΤΟΙ κοιμούνται εκεί" δέν είναι λάθος! Μπορεί το "κοιμούνται εκεί" να εννοεί το "ΑΥΤΟΙ", αλλά δεν υπάρχει λάθος στην μετάφραση του "They" σε ΑΥΤΟΙ , και στίς ακριβείς μεταφράσεις δέν επιτρέπονται τα "εννοείται"


jaye16

Αυτές είναι οι προτάσεις που έχουμε ως σωστές για αυτή τη μετάφραση. Αν η μετάφασή σου ήταν μια από αυτές και δεν έγινε αποδεκτή, σημαίνει ότι είχες ένα λάθος.

Κοιμούνται εκεί.
Αυτοί κοιμούνται εκεί.
Αυτές κοιμούνται εκεί.
Αυτά κοιμούνται εκεί.
Εκεί κοιμούνται αυτοί .
Εκεί κοιμούνται αυτές .
Εκεί κοιμούνται αυτά .
Εκεί κοιμούνται .

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ: 1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση: 2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .

Μην περιμένετε να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μόνο μερικές λέξεις.


Marinos58233

Η μετάφρασή μου ήταν η δεύτερη στήν δική σας σειρά σωστών μεταφράσεων δήλ.: Αυτοί κοιμούνται εκεί. Δεν βλέπω το λάθος μου, όχι ότι με πειράζει κι' όλας! Εγώ απλά σας διόρθωσα γιατί όπως και αλλού, σωστές απαντήσεις θεωρούνται λάθος και απογοητεύονται οι συμμετέχοντες.


jaye16

"Αυτοί κοιμούνται εκεί." Ούτε εγώ δεν βλέπω λάθος... αλλά δεν ξέρουμε τι γράψατε στην άσκηση. Γι 'αυτό πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Εμείς δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.