"Sen kıza sorarsın."

Çeviri:You ask the girl.

March 25, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

RanaWeir

Sen kiza sorarsin, you ask to girl olmaz mi? You ask the girl kizi sorsarsin anlamina gelmiyor mu?

March 25, 2014

omercito
Mod

"Ask" fiili için "Ask to someone" kullanımı, hatalı bir kullanımdır. Dolayısıyla "you ask to girl" ve aslında girl için doğru kullanım şekli ile "you ask to the girl" cümlelerinin ikisi de hatalıdır.

Buradaki bağlantıdan doğru kullanımları detaylı olarak inceleyebilirsiniz: http://www.espressoenglish.net/how-to-use-the-english-verb-ask-correctly/

March 31, 2014

zerAltunta

O kadar ingilizcemiz olsa ve bu gönderdiğin linki okuyup anlayabilsek burada işimiz ne!!!

December 14, 2014

emelada3373

süper cevap.. katılıyorum :D

May 22, 2015

Turker90

Ben de öyle yanlışa düştüm ikilemde kalarak.

August 20, 2014

meltemktk

Madem öyle imleci 'kıza' getirdiğimde neden 'to' yazıyor ?

October 26, 2014

onurelmas

Daha once gordugum bir aciklamayi yaziyorum. Kiza sorarim= I ask the girl, kızı sorarim= I ask about the girl, kıza birşey sorarım= I ask something to the girl. Kızı kıza sorarım= I ask the girl to the girl.

October 30, 2015

ndizdar

Kizi sormak ve kiza sormak nasil ayrilacak birbirinden?

January 20, 2015

yaliyev

Ask for the girl ve Ask the girl gibi

January 31, 2015

kablll

To the girl neden hatalı. :)

May 10, 2014

Kaanlingo

You can ask the girl dedim olmadi

January 17, 2016

friendofthealien

to girl değil mi

December 20, 2017

AleynaApak2

You ask the duoo sjjjfdss

June 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.