"Sen kıza sorarsın."

Çeviri:You ask the girl.

4 yıl önce

13 Yorum


RanaWeir

Sen kiza sorarsin, you ask to girl olmaz mi? You ask the girl kizi sorsarsin anlamina gelmiyor mu?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Ask" fiili için "Ask to someone" kullanımı, hatalı bir kullanımdır. Dolayısıyla "you ask to girl" ve aslında girl için doğru kullanım şekli ile "you ask to the girl" cümlelerinin ikisi de hatalıdır.

Buradaki bağlantıdan doğru kullanımları detaylı olarak inceleyebilirsiniz: http://www.espressoenglish.net/how-to-use-the-english-verb-ask-correctly/

4 yıl önce

zerAltunta

O kadar ingilizcemiz olsa ve bu gönderdiğin linki okuyup anlayabilsek burada işimiz ne!!!

4 yıl önce

emelada3373

süper cevap.. katılıyorum :D

3 yıl önce

Turker90

Ben de öyle yanlışa düştüm ikilemde kalarak.

4 yıl önce

meltemktk

Madem öyle imleci 'kıza' getirdiğimde neden 'to' yazıyor ?

4 yıl önce

ndizdar
ndizdar

Kizi sormak ve kiza sormak nasil ayrilacak birbirinden?

3 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

Ask for the girl ve Ask the girl gibi

3 yıl önce

onurelmas

Daha once gordugum bir aciklamayi yaziyorum. Kiza sorarim= I ask the girl, kızı sorarim= I ask about the girl, kıza birşey sorarım= I ask something to the girl. Kızı kıza sorarım= I ask the girl to the girl.

3 yıl önce

kablll

To the girl neden hatalı. :)

4 yıl önce

Kaanlingo

You can ask the girl dedim olmadi

2 yıl önce

friendofthealien

to girl değil mi

11 ay önce

AleynaApak2

You ask the duoo sjjjfdss

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.