1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen kıza sorarsın."

"Sen kıza sorarsın."

Çeviri:You ask the girl.

March 25, 2014

17 Yorum


RanaWeir

Sen kiza sorarsin, you ask to girl olmaz mi? You ask the girl kizi sorsarsin anlamina gelmiyor mu?


omercito

"Ask" fiili için "Ask to someone" kullanımı, hatalı bir kullanımdır. Dolayısıyla "you ask to girl" ve aslında girl için doğru kullanım şekli ile "you ask to the girl" cümlelerinin ikisi de hatalıdır.

Buradaki bağlantıdan doğru kullanımları detaylı olarak inceleyebilirsiniz: http://www.espressoenglish.net/how-to-use-the-english-verb-ask-correctly/


zerAltunta

O kadar ingilizcemiz olsa ve bu gönderdiğin linki okuyup anlayabilsek burada işimiz ne!!!


emelada3373

süper cevap.. katılıyorum :D


Turker90

Ben de öyle yanlışa düştüm ikilemde kalarak.


onurelmas

Daha once gordugum bir aciklamayi yaziyorum. Kiza sorarim= I ask the girl, kızı sorarim= I ask about the girl, kıza birşey sorarım= I ask something to the girl. Kızı kıza sorarım= I ask the girl to the girl.


meltemktk

Madem öyle imleci 'kıza' getirdiğimde neden 'to' yazıyor ?


kablll

To the girl neden hatalı. :)


ndizdar

Kizi sormak ve kiza sormak nasil ayrilacak birbirinden?


yaliyev

Ask for the girl ve Ask the girl gibi


Funda102566

The hiçbir zaman-e-a olamaz,-ı ya da -i halidir denilmişti şimdi neden sanki -e-a hali gibi oldu anlayamadım


Kaanlingo

You can ask the girl dedim olmadi


AleynaApak2

You ask the duoo sjjjfdss


Mehmet358126

RanaWeir'e katiliyorum


d10AGENq

Aynı sorolar var


fathermb

'you ask the girl' kızı sorarsın değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.