"Onun erkek arkadaşlarına bazı bağlantıları var."

Çeviri:Er hat manche Verbindungen zu ihren Freunden.

July 15, 2017

5 Yorum


Ogn876646

Sie hat manche Verbindungen zu ihren Freunden. =tek cevap olarak verilmiş,fakat ben diğer şıkkı da işaretledim hata verdi. Diğeri ise şöyle : Er hat manche Verbindungen zu seinen Freunden. Bence her ikiside doğru. Steffi bitte deine Meinung :)

July 15, 2017

SteffiBookworm-

=) Evet, fakat daha fazla doğru cevaplar var:

o = er, sie, es onun = seinen, ihren

Er hat manche Verbindungen zu seinen Freunden.
Er hat manche Verbindungen zu ihren Freunden.
Sie hat manche Verbindungen zu seinen Freunden.
Sie hat manche Verbindungen zu ihren Freunden.
Es hat manche Verbindungen zu seinen Freunden. (Es = bir fotoğraf, ...)
Es hat manche Verbindungen zu ihren Freunden.

July 16, 2017

SabineBergmann1

Burada tüm cevaplar doğru. Duolingo sadece iki cevap kabul etti.

August 5, 2017

Mustafa994769

Haklısın

May 19, 2018

ErhanGkmen

Türkçede böyle bir cümle yok saçma bir cumle olmuş

December 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.