"The dresses are behind the coats."

Çeviri:Elbiseler ceketlerin arkasında.

March 25, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

ozergun

Arkasinda yerine doğrusu arkasindadir olmalıydı

July 24, 2018

ALTAIR23912

aynı şekilde düşündüm. "arkasındadır." dedim kabul etmedi. neden acaba

March 5, 2019

TalhaBerk

"Are" kelimesi "or" gibi duyuluyo nasıl ayırt edebiliriz? Başka örnekler de var mesela "eats" ile "its" de benziyo hep yanlış yazıyorum. Bu arada dinleme bölümünden yazıyorum.

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

are/or farkı ar/or farkı gibi genel olarak. ama cümleden de çıkarabilirsin, are mı kullanılır burada are mı diye düşünerek. eats/its daha kolay, eats çok daha uzun okunur, iiits gibi. yine cümlenin anlamından ikisinin ayrımını yapmak çok kolay

March 25, 2014

TalhaBerk

Peki teşekkür ederim

March 26, 2014

dattebayyo

'.... ardindadir' neden gecerli olamaz?

May 22, 2014

ParsOngun

ya ben böyle bi saçmalık görmedim behind e "behaynt" diyorum anlamıyo

February 20, 2016

MehmetGrle3

AYNISINI YAZIYORUM YİNE NEREDEYSE DOĞRU DİYOR

October 24, 2016

Eray388086

Coast kelimesini pantol demiş aynısını yazdım ceket kelimesini aldı Önerilen kelimeler hatalı

February 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.