"The dresses are behind the coats."

Çeviri:Elbiseler ceketlerin arkasında.

4 yıl önce

6 Yorum


TalhaBerk

"Are" kelimesi "or" gibi duyuluyo nasıl ayırt edebiliriz? Başka örnekler de var mesela "eats" ile "its" de benziyo hep yanlış yazıyorum. Bu arada dinleme bölümünden yazıyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

are/or farkı ar/or farkı gibi genel olarak. ama cümleden de çıkarabilirsin, are mı kullanılır burada are mı diye düşünerek. eats/its daha kolay, eats çok daha uzun okunur, iiits gibi. yine cümlenin anlamından ikisinin ayrımını yapmak çok kolay

4 yıl önce

TalhaBerk

Peki teşekkür ederim

4 yıl önce

ParsOngun

ya ben böyle bi saçmalık görmedim behind e "behaynt" diyorum anlamıyo

2 yıl önce

MehmetGrle3

AYNISINI YAZIYORUM YİNE NEREDEYSE DOĞRU DİYOR

2 yıl önce

ozergun

Arkasinda yerine doğrusu arkasindadir olmalıydı

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.