Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The child plays with a wooden square."

Překlad:Dítě si hraje s dřevěným čtvercem.

před 1 rokem

24 komentářů


klarulka

V lekcích více vět nedává žádný smysl, jak je zde v diskuzích konstatováno. Jak si dítě hraje se dřevěným čtvercem? Co to je za hraní nebo za hru? Spíše jsem si představila dřevěné město se dřevěným náměstím....Takže pokud by se jednalo o dřevěné náměstí, tak by to byla plaza? To je anglicky?

před 1 rokem

BohuslavJ

mám stejný názor

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Slovo square ma vice vyznamu. Jeden z tech nejbeznejsich z nich je ctverec. Dite hrajici si s drevenym ctvercem je pravdepodobnejsi, nez dite, hrajici si s drevenym namestim. I kdyz namesti to bere taky.

square

před 3 měsíci

Zbych19

To na obrázku není čtverec ale kvádr

před 3 měsíci

Michal510364

dite si hraje se drevenym ctvercem - nebylo uznano?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Doplneno.

před 1 rokem

k.filipi

a proč by nemohlo být, že si hraje s dřevěným náměstím? :)

před 1 rokem

niky_sevcikova

Protože, je to blbost. Jak by si asi dítě mohlo hrát s náměstím. Jo square znamená i náměstí, ale myslím že v tomto případě by tam bylo plaza. Stačí to takto vysvětlit?

před 1 rokem

k.filipi

My máme doma celé městečko ze dřeva, proto mě to napadlo. Reálně to tedy možné je.

před 1 rokem

niky_sevcikova

No takhle ano. Ale myslím, že to mysleli tím druhým spůsobem. Tohle každého nenapadne

před 1 rokem

Vclav955471

Asi by se měli zadat možnosti překladu tedy i dřevěné náměstí, když to není chyba. Přece není možné domýšlet se, co měl zadávající právě na mysli. To platí všeobecně.

před 4 měsíci

DaliborNovy

"Dítě si hraje s dřevěným náměstím." systém přijímá.

před 2 měsíci

niky_sevcikova

Ale. mohli by to tam přidat. Omlouvám se

před 1 rokem

k.filipi

V pohodě, není to zcela běžné :-) Jsem ale ráda, že ta možnost reálně existuje. Díky.

před 1 rokem

Vclav955471

Také moje děti mají dřevěné hračky i městečko

před 4 měsíci

Vclav955471

Omlouvám se, ale i překladač přeloží větu Dítě si hraje s dřevěným náměstím - jako square.

před 4 měsíci

Zabza3
Zabza3

náměstí by mohlo být vyrobeno ze dřeva jako stavebnice...

před 1 měsícem

Filomena.Prvni

Šla jsem na systém s "dřevěným rámem", však nepochroupal jej.

před 3 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

ram je 'frame'

před 3 měsíci

rodinakhem

dřevěnou kostku mi to nebere, asi je to špatně, ale to bylo první co mě logicky napadlo.....čtverec pořád vnímám jako plochu

před 2 měsíci

DaliborNovy

Kostka je "cube".

před 2 měsíci

ata75

I když "dřevěný čtverec" je také nesmysl. Vždyť jde o prostorové těleso, takže kvádr (odpovídá to obrázku) ata75

před 2 měsíci

DaliborNovy

Možná proto je to ve spojitosti s dítětem a dětskou hrou. Možná se nám tím Duolingo snaží sdělit, že i v AJ se používá pro kvádr, má-li velmi malou výšku v poměru k ostatním rozměrům a zejména, jde-li o hračku, označení "square". Věřím ale, stejně jako v ČJ, jde-li o stavitelství, geometrii nebo jinou odbornou záležitost, použilo by se "block" nebo "cube" a nebo možná ještě něco speciálnějšího.

před 2 měsíci

Pavla1974
Pavla1974

Jsem trochu zmatená. Můj překlad, že si dítě hraje s dřevěnou kostkou nebyl přijat a jako správné se mi ukázalo, že si dítě hraje s dřevěným náměstím. No nevím, ale připadá mi to jako blbost.

před 2 měsíci