1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Lehrer sind notwendig."

"Lehrer sind notwendig."

Çeviri:Öğretmenler gerekli.

July 16, 2017

4 Yorum


Ogn876646

Anlamadığım nokta,türkçe tercümelerde ist ve sind karşılığı olan dir,dır,tir,tır neden bazen kullanılıyor baze kullanılmıyor??? Lehrer sind notwendig = Öğretmenler gereklidir veya gereklidirler olması gerekir.


Duygu_de

Bence her ikisine de yer verilmeli.


SteffiBookworm-

Cümle tartışmalarında eksik alternatiflerle ilgili birçok soru var. -dir, -ler veya zamirleri ile veya olmadan... Ders gönüllüler tarafından oluşturuldu. Çok çalıştılar ve iyi bir iş çıkardılar. Hepsinin kendi hayatları var... Daha fazla yardıma ve daha fazla iki dilli gönüllülere ihtiyaç duyarlar. https://incubator.duolingo.com/courses/de/tr/status .


Ogn876646

Gönüllülerin ellerine sağlık,zahmetleri için minnettarız,lakin bu iş önemli bir iş,yapılan bir hata bir kişinin hatalı öğrenmesine veya pes edip gitmesine vesile olur.Gönüllülerin bu işlerini kontrol edecek profesyonellerin olması gerekirdi.Daha fazla gönüllüye ihtiyaç var derken,lütfen bu işin okullarından mezun veya ekmeğini bu iş üzerinden kazanan eğitimli kişilerden seçmelisiniz,aksi takdirde çeviriler hatalı olur,ve yeni öğrenenler için içinden çıkılmaz bir hal alır.Bu bir iyi niyetli eleştiridir,kimseyi zan altında bırakmak veya suçlamak gibi bir niyetim asla olamaz.Herkesin ellerine sağlık,teşekkürler.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.