Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The grandmother lets them play."

Переклад:Ця бабуся дозволяє їм грати.

1 рік тому

5 коментарів


_____httpb860631

"ЦЯ бабуся дозволяє їм грати" дико звучить українською

3 місяці тому

shkrjab
shkrjab

Бабуся дозволяє їм грати

2 місяці тому

Juliia529936

Ну просто інноменалтна кількість помилок в дієсловах!!!!!

7 місяців тому

Khlivnyuk

I agree with you

3 місяці тому

ksyitta69

Дієслово 《гратися》 неприйнятне в украінсьеій мові?

3 місяці тому