1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir stellen die Teller auf d…

"Wir stellen die Teller auf den Tisch."

Çeviri:Biz tabakları masaya yerleştiriyoruz.

July 16, 2017

9 Yorum


Ogn876646

auf den Tisch= masanın üzerine / auf dem Tisch = masanın üzerinde. Auf edatı hem akkusatif,hem de Dativ de kullanılır. Yukardaki cümlenin tam tercümesi : Biz tabakları masanın üzerine yerleştiriyoruz (veya koyuyoruz) olmalıdır. Masaya olması için ''an'' edatı kullanılmalıydı. An dem Tisch= masaya.


Ogn876646

Bu süper bir adres,çok teşekkürler Steffi.


humetin

Wohin stellen wir die Teller ? =


humetin

stellen =

Hoffentlich hast du ein paar Flaschen Bier in den Kühlschrank gestellt! =


humetin

stellen =

bestellen =


humetin

etwas AN ORT stellen

Ich stelle die Vase auf den Tisch. (Wohin? Akk.)


EmreBasara4

Biz masaya tabaklari yerlestiriyoruz kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.