Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir stellen die Teller auf den Tisch."

Çeviri:Biz tabakları masaya yerleştiriyoruz.

1 yıl önce

5 Yorum


Ogn876646

auf den Tisch= masanın üzerine / auf dem Tisch = masanın üzerinde. Auf edatı hem akkusatif,hem de Dativ de kullanılır. Yukardaki cümlenin tam tercümesi : Biz tabakları masanın üzerine yerleştiriyoruz (veya koyuyoruz) olmalıdır. Masaya olması için ''an'' edatı kullanılmalıydı. An dem Tisch= masaya.

1 yıl önce

Ogn876646

Bu süper bir adres,çok teşekkürler Steffi.

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Rica ederim =)

1 yıl önce

humetin

Wohin stellen wir die Teller ? =

10 saat önce