"WirstellendieTelleraufdenTisch."

Çeviri:Biz tabakları masaya yerleştiriyoruz.

1 yıl önce

8 Yorum


Ogn876646

auf den Tisch= masanın üzerine / auf dem Tisch = masanın üzerinde. Auf edatı hem akkusatif,hem de Dativ de kullanılır. Yukardaki cümlenin tam tercümesi : Biz tabakları masanın üzerine yerleştiriyoruz (veya koyuyoruz) olmalıdır. Masaya olması için ''an'' edatı kullanılmalıydı. An dem Tisch= masaya.

1 yıl önce

Ogn876646

Bu süper bir adres,çok teşekkürler Steffi.

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Rica ederim =)

1 yıl önce

humetin

Wohin stellen wir die Teller ? =

1 ay önce

humetin

stellen =

Hoffentlich hast du ein paar Flaschen Bier in den Kühlschrank gestellt! =

1 ay önce

humetin

stellen =

bestellen =

1 ay önce

humetin

etwas AN ORT stellen

Ich stelle die Vase auf den Tisch. (Wohin? Akk.)

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.