"Wir stellen die Teller auf den Tisch."

Çeviri:Biz tabakları masaya yerleştiriyoruz.

July 16, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Ogn876646

auf den Tisch= masanın üzerine / auf dem Tisch = masanın üzerinde. Auf edatı hem akkusatif,hem de Dativ de kullanılır. Yukardaki cümlenin tam tercümesi : Biz tabakları masanın üzerine yerleştiriyoruz (veya koyuyoruz) olmalıdır. Masaya olması için ''an'' edatı kullanılmalıydı. An dem Tisch= masaya.


Ogn876646

Bu süper bir adres,çok teşekkürler Steffi.


EmreBasara4

Biz masaya tabaklari yerlestiriyoruz kabul edilmedi


dogab1z

''Biz masaya tabakları yerleştiriyoruz'' neden kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.