"Sheisatiredwoman."

Çeviri:O yorgun bir kadındır.

4 yıl önce

7 Yorum


demirnazim

O yorgun bir bayan dedim kabul etmedi!

4 yıl önce

Buseeeeyilmaz

Olmaz çünkü bayan=lady demek. Woman =kadın demektir

3 yıl önce

melikegrigrigri

O bir yorgun kadındır olmaz mı

3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

Olmaz türkçede de böyle bir cümle yok zaten :) mantıklı düşünüldüğünde o yorgun bir kadındır mı dersiniz o bir yorgun kadındır mı?

3 yıl önce

kamer12

O kadin yorgun nasil yaziliyor

3 yıl önce

AknK6

Normal çünkü kadınlık yorucu bir iş ..

1 ay önce

selay2004

O yorgun kadın dedim kabul etmedi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.