"She is a tired woman."

Çeviri:O yorgun bir kadındır.

March 25, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

demirnazim

O yorgun bir bayan dedim kabul etmedi!


Buseeeeyilmaz

Olmaz çünkü bayan=lady demek. Woman =kadın demektir


melikegrigrigri

O bir yorgun kadındır olmaz mı


Buseeeeyilmaz

Olmaz türkçede de böyle bir cümle yok zaten :) mantıklı düşünüldüğünde o yorgun bir kadındır mı dersiniz o bir yorgun kadındır mı?


kamer12

O kadin yorgun nasil yaziliyor


AknK6

Normal çünkü kadınlık yorucu bir iş ..


selay2004

O yorgun kadın dedim kabul etmedi


Valtrex1

O bir yorgun kadın dedim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.