1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Alle möglichen Werkzeuge sin…

"Alle möglichen Werkzeuge sind da."

Çeviri:Bütün mümkün aletler burada.

July 16, 2017

15 Yorum


humetin

"Tüm mümkün aletler burada" ... Böyle demeyiz... "Her çeşit alet burada" deriz.


SabineBergmann1

çok teşekkürler. Bu yararlı


BK.Korkmaz

tüm de olmalı...bos yere zaman kaybediyoruz


fdm67

''mümkün olan bütün aletler burada'' neden yanlış oluyor ki... vakit kaybı oluyor.


enanasya

Düzgün cümle bu olmalı aslında.


SabineBergmann1

"Tüm mümkün aletler burada" neden yanliş?


MithatTayy

Türkçede mümkün alet ifadesi olmaz.... "Kullanılabilir alet" vs olmalı


kksal956872

Tüm gerekli aletler olsa daha şık düşer


enanasya

Yine bozuk bir Türkçe!


Frat942747

Bütün aletler burada mümkün. Sanki daha kulağa hoş geliyor


MustafaKIL347179

Evet cümle zaten böyle olmalı "Bütün aletler burada mümkün"Yani" bütün aletler burada var(mevcut) demek gibi oluyor.Benim cevapta böyle yanlış dedi.


MithatTayy

Veya "Her çeşit alet"


Doga968655

Anlamsiz kelimeler Türkce karşiliği kafa karistiriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.