Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já jsem dostal tvůj dopis."

Překlad:I have received your letter.

před 1 rokem

5 komentářů


battektomas

Proč nemůže být "I have got your letter."?

před 1 rokem

chvililenka

protože I have got ... znamená mám. ..

před 1 rokem

battektomas

a "I have got..." nemůže být předpřítomný od get?

před 1 rokem

chvililenka

je přece rozdíl mezi významem slov "mít" a "dostat"

před 1 rokem

battektomas

mám na mysli to, že když je "I get..." = "Já dostávám..." a předpřítomný se tvoří "...have..." + past participle, tak jestli pak "I have got..." taky nemůže být dostal jsem

"Mám" bych spíš přeložil pouze jako "I have..."

před 1 rokem