"I have salt and water."

Μετάφραση:Εγώ έχω αλάτι και νερό.

July 17, 2017

3 σχόλια


Aris51202

Έχω αλατόνερο;

January 20, 2019

Emilio867941

Τελικά στη μετάφραση η ανωνυμία πρέπει να παραλείπεται ή όχι; Γιατί στο is it beef? σωστό ήταν το "είναι βοδινό" χωρίς το αυτό. Τώρα γιατί θέλει το"Εγώ";

January 26, 2019

MarsTheSoap

Πιο φυσικό είναι στα Ελληνικά η αντωνυμία να παραλείπεται αφού το υποκείμενο συνάγεται από την κατάληξη του ρήματος. Ωστόσο, προσπαθούμε να κάνουμε τις μεταφράσεις δεκτές και με και χωρίς την αντωνυμία. Αν κάπου η μία από τις δύο εκδοχές μας έχει ξεφύγει, μη διστάσετε να μας το επισημάνετε.

January 26, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.