"Ama biraz su var."

Çeviri:However, there is a little water.

4 yıl önce

14 Yorum


sulemen

Birazı sorunca a little bit diyor,sen yazınca yanlış kabul ediyor.bu ne yav.

4 yıl önce

GoncaRabia

"little" ile "a bit" aynı şey mi?

4 yıl önce

Berk482801

Su sayılamayan bir şeydir. Bu yüzden little kullanılamaz. Some kullanılabilirdi. Some getireceğimiz için de kural gereği there is değil there are olması lazım

1 hafta önce

kerem195164

however there is a little bit water yazdim ama dogru cikmadi ama dogru olmasi lagzimdi

1 yıl önce

aeronautician

a olmasa olmaz mıydı?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Little", "küçük" demek.

Little dog - Küçük köpek

"A little" ise "biraz" demek.

Fakat "a little dog" ile karıştırmamak gerekir. Burada "a + little dog", yani küçük bir köpekten bahsedilirken, "a little" ifadesi bir bölünme söz konusu olmaksızın, başlı başına kullanılır.

4 yıl önce

aeronautician

Teşekkür ederim anladım :)

4 yıl önce

drasarac

"However there is some water" denilemez mi

4 yıl önce

kadir711713

Bence iki cevapta dogru, a little ve some sayilamayanlarla kullanilabiilir. Soruda yanlislik var

3 yıl önce

Tirsak_Tosbaa

Little'ı sayılabilen nesneler için kullanılır diye biliyordum. Başına 'a' eklersek sayılamayanlar için de kullanabiliyor muyuz?

4 yıl önce

Esssintiii1

"But" ama demek degil miydi ? Howevery de mi ama demek :(

3 yıl önce

AhmetSeker7

"Orada biraz su var"olmayacak mi?

11 ay önce

Seda990676

"water" sayılabilir miktar değil uncountable bir kelime, nasıl başında "a little" kullanılabiliyor??

8 ay önce

Bilgi623350

But, however, yet...

Bir baglamda ayni anlami karşiliyorlar.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.