"Ama biraz su var."

Çeviri:However, there is a little water.

March 25, 2014

20 Yorum


sulemen

Birazı sorunca a little bit diyor,sen yazınca yanlış kabul ediyor.bu ne yav.

October 28, 2014

GoncaRabia

"little" ile "a bit" aynı şey mi?

October 18, 2014

Berk482801

Su sayılamayan bir şeydir. Bu yüzden little kullanılamaz. Some kullanılabilirdi. Some getireceğimiz için de kural gereği there is değil there are olması lazım

December 4, 2018

kerem195164

however there is a little bit water yazdim ama dogru cikmadi ama dogru olmasi lagzimdi

March 1, 2017

Esssintiii1

"But" ama demek degil miydi ? Howevery de mi ama demek :(

August 20, 2015

oddibo

aynen

February 17, 2016

aeronautician

a olmasa olmaz mıydı?

March 25, 2014

omercito
Mod

"Little", "küçük" demek.

Little dog - Küçük köpek

"A little" ise "biraz" demek.

Fakat "a little dog" ile karıştırmamak gerekir. Burada "a + little dog", yani küçük bir köpekten bahsedilirken, "a little" ifadesi bir bölünme söz konusu olmaksızın, başlı başına kullanılır.

March 31, 2014

aeronautician

Teşekkür ederim anladım :)

April 2, 2014

drasarac

"However there is some water" denilemez mi

April 11, 2014

kadir711713

Bence iki cevapta dogru, a little ve some sayilamayanlarla kullanilabiilir. Soruda yanlislik var

August 30, 2015

Tirsak_Tosbaa

Little'ı sayılabilen nesneler için kullanılır diye biliyordum. Başına 'a' eklersek sayılamayanlar için de kullanabiliyor muyuz?

May 23, 2014

AhmetSeker7

"Orada biraz su var"olmayacak mi?

December 20, 2017

Seda990676

"water" sayılabilir miktar değil uncountable bir kelime, nasıl başında "a little" kullanılabiliyor??

April 2, 2018

Bilgi623350

But, however, yet...

Bir baglamda ayni anlami karşiliyorlar.

July 5, 2018

Lale188

but there is some water da oluyor

August 19, 2019

Alev285288

Yanlış yanıltıcı kelime çeviri bilgisi yüzünden yanlış yapıyoruz

August 25, 2019

Lale188

however there is some water da oluyor

October 4, 2019

kablll

There is a little bit water?

May 27, 2014

drsrhd

'' there are some water '' yanlış cevap, ancak '' some'' biraz anlamında, yani bir değil, birden fazla, dolayısıyla are olmalı diye düşündüm.'' there is an apple'', '' there are some apples'' gibi.Is kullanılmasının mantığını açıklar mısınız?

May 18, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.