"O bakımdan memnun."

Çeviri:Er ist zufrieden mit der Pflege.

July 18, 2017

12 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

....mit der - von der - aus der... Pflege - Er ist zufrieden VON der Pflege (?) - Die richtige Frage ist....


humetin
  1. er ist zufrieden mit dieser Situation.

  2. er ist mit dem Ergebnis zufrieden

  3. womit - damit


MustafaOuz835032

Mit olmasa da olmaz mı bence de?


Y.Poyraz

Almancada bazi fiiller propozisyon ile kullanılır zufrieden "mit" ile, erinnere "an" ile.... Yani memnun olma fiilini kullanacaksanız neyden memnun oldugunuzu söylemeden önce illaki "mit" koymaniz gerekir. (Almanca


SteffiBookworm-

Alternative: Er ist zufrieden mit der Pflege.


Baranrks

Von der de diyebilir miyiz? Almanca nasil ifade ediyor bunu?


SteffiBookworm

Fiil: mit etwas zufrieden sein


Baranrks

Peki şöyle bir cümle doğru bir cümle mi? Ben senden memnunum... Ich bin zufrieden mit dir


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ja, wird aber nicht als richtig anerkannt. Immer noch nicht!


humetin

    Er ist zufrieden mit der Pflege des Krankenhauses =

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.