"Αυτά είναι άλογα."

Μετάφραση:They are horses.

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

Γιατί το "that" είναι ενικός αριθμός και τα άλογα που είναι το αντικείμενο είναι πληθυντικός αριθμός και μεταφράζεται εκείνο. Η μετάφραση που προτεινεις είναι: Εκείνο είναι άλογα. Ο ενικός του "these" είναι "this"

πριν από 1 χρόνο

Snakes37

Ιωάννα μπορείς να μου κάνεις κάποια παραδείγματα, Πάνω σε αυτά που έγραψες;;

πριν από 1 μήνα

XYUC6

γιατι να μην ειναι that is horses

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.