1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She looked ready for her nex…

"She looked ready for her next marathon."

Μετάφραση:Αυτή φαινόταν έτοιμη για τον επόμενό της μαραθώνιο.

July 18, 2017

4 σχόλια


Michael409270

προσοχή στους τόνους! μαραθώνιό της


Ioanna678593

@Michael409270 νομίζω ότι κάνεις λάθος. Ο τόνος ανεβαίνει από την αντωνυμία στο ουσιαστικό όταν το ουσιαστικό τονίζεται στην π ρ ο π α ρ α λ ή γ ο υ σ α


dimstath

Γιατί μόνο "φαινόταν έτοιμη..." και όχι "φάνηκε έτοιμη..."Πώς μπορείς να ξεχωρίσεις τη διαφορά΄; Θεωρώ ότι και τα δυο είναι σωστά.


VxiG12

Αυτή φαίνοταν έτοιμη για το δικό της επόμενο μαραθώνιο. Γιατί το παίρνει λάθος;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.