1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er hat das Sofa nicht gemoch…

"Er hat das Sofa nicht gemocht."

Çeviri:O kanepeyi sevmedi.

July 19, 2017

15 Yorum


Mustafa.Al977323

Kanepe(yi) das'ın görevi ismin i hali


SabineBergmann1

"Onun kanepeyi hoşuna gitmedi" neden yanliş?


Ahmet89903

onun kanepeyi hoşuna gitmedi Türkçede bu şekilde kullanım hatalıdır.o(er)(erkek kişi) kanepeyi beğenmedi


enanasya

1) "O kanepeyi sevmedi."
oder 2) "Kanepe onun hoşuna gitmedi." Liebe Sabine, das sollten die richtigen Türkischen Sätze sein. 2 aralık 2018


SabineBergmann1

çok teşekkürler. Bu yarımlı.


sametsalam2

das'ın buradaki görevi ne?


SabineBergmann1

Her isim bir tanımlık var. Her kelimeyle öğrenmelisin. das Sofa, die Sonne, die Erde, das Kind, der Junge, der Mann


MuslumEsma

gemocht möchtenfiilinin 3. hali mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.