1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She likes weapons."

"She likes weapons."

Μετάφραση:Της αρέσουν τα όπλα.

July 19, 2017

4 σχόλια


SavJsx

how is that related to politics?


vanja2009

"Σε αυτήν αρέσουν τα όπλα" γιατί βγάζει λάθος;


CostasPapadolias

"γουστάρει τα όπλα" πρέπει να γίνεται δεκτό. Και γενικά το "γουστάρω" σαν συνώνυμο του "μου αρέσει".


RafaelReges

Why not "Της αρέσει τα όπλα" who likes is not her? Why does the verb refers to the object? Αν και τα όπλα είναι το υποκείμενο...

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.