Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Her questions, please."

Çeviri:Onun soruları, lütfen.

0
4 yıl önce

10 Yorum


benbudu

Cidden çok anlamsız cümleler bu cümleleri çevirirken mantık hatası yaşıyoruz cümleleri azdaha somutlaştırıp anlamlaştırın.

5
Cevap ver3 yıl önce

EfeReyiz.

burda neden onların soruları lütfen diye bir cümle olurmu hiç çünkü türkçede bile böle bir anlamsız bir ümle yok bana açıklarsanız bu cümle neden böyle sevinirim :))

1
Cevap ver3 yıl önce

erdalbesoluk

lütfen, onun soruları dedim kabul etmedi ne fark ederki

0
Cevap ver3 yıl önce

MehmetAliY17

İngilizce söyleyeceksiniz türkçe değil

2
Cevap ver2 yıl önce

BelmaWilma

Sırası önemli

1
Cevap ver3 yıl önce

splendid38

hata var

0
Cevap ver2 yıl önce

MeldaGkgz

Ne farkı var

0
Cevap ver1 yıl önce

Herculyus

Verilen cümleler günlük hayatta çok kullanılan cümleler deil gibi ,EMEĞE SAYGI Teşekkürler. güzel bir uygulama ama cümleler çok absürd .

0
Cevap ver1 yıl önce

nilay528081

Onun soruları sorular onun ne farkeder ki

0
Cevap ver11 ay önce

nilay528081

Allah cezanızı

0
Cevap ver11 ay önce