"Herquestions,please."

Çeviri:Onun soruları, lütfen.

4 yıl önce

11 Yorum


benbudu

Cidden çok anlamsız cümleler bu cümleleri çevirirken mantık hatası yaşıyoruz cümleleri azdaha somutlaştırıp anlamlaştırın.

3 yıl önce

erdalbesoluk

lütfen, onun soruları dedim kabul etmedi ne fark ederki

4 yıl önce

MehmetAliY17

İngilizce söyleyeceksiniz türkçe değil

3 yıl önce

BelmaWilma

Sırası önemli

3 yıl önce

EfeReyiz.

burda neden onların soruları lütfen diye bir cümle olurmu hiç çünkü türkçede bile böle bir anlamsız bir ümle yok bana açıklarsanız bu cümle neden böyle sevinirim :))

3 yıl önce

AknK6

Türkçede anlamsız bir cümle yok. Senin kafandaki Türkçe anlamsız kalıplar barındırıyor olabilir.

3 ay önce

splendid38

hata var

2 yıl önce

MeldaGkgz

Ne farkı var

2 yıl önce

Herculyus

Verilen cümleler günlük hayatta çok kullanılan cümleler deil gibi ,EMEĞE SAYGI Teşekkürler. güzel bir uygulama ama cümleler çok absürd .

1 yıl önce

nilay528081

Onun soruları sorular onun ne farkeder ki

1 yıl önce

nilay528081

Allah cezanızı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.