"Her questions, please."

Çeviri:Onun soruları, lütfen.

4 yıl önce

45 Yorum


benbudu

Cidden çok anlamsız cümleler bu cümleleri çevirirken mantık hatası yaşıyoruz cümleleri azdaha somutlaştırıp anlamlaştırın.

3 yıl önce

erdalbesoluk

lütfen, onun soruları dedim kabul etmedi ne fark ederki

4 yıl önce

MehmetAliY17

İngilizce söyleyeceksiniz türkçe değil

3 yıl önce

BelmaWilma

Sırası önemli

3 yıl önce

erdalbesoluk

kesinlikle önemli değil =)

3 yıl önce

nisa_ayaz_07

Bencede ne farkeder

3 yıl önce

talhaaksu

bence de ne fark eder

3 yıl önce

EfeReyiz.

burda neden onların soruları lütfen diye bir cümle olurmu hiç çünkü türkçede bile böle bir anlamsız bir ümle yok bana açıklarsanız bu cümle neden böyle sevinirim :))

3 yıl önce

AknK6

Türkçede anlamsız bir cümle yok. Senin kafandaki Türkçe anlamsız kalıplar barındırıyor olabilir.

1 ay önce

splendid38

hata var

2 yıl önce

MeldaGkgz

Ne farkı var

2 yıl önce

Herculyus

Verilen cümleler günlük hayatta çok kullanılan cümleler deil gibi ,EMEĞE SAYGI Teşekkürler. güzel bir uygulama ama cümleler çok absürd .

1 yıl önce

nilay528081

Onun soruları sorular onun ne farkeder ki

1 yıl önce

nilay528081

Allah cezanızı

1 yıl önce

46capcup

Onun sorusu lutfen niye olmadi

3 yıl önce

GrayTandoa

Questions diyor çünkü, çoğul ekine dikkat

3 yıl önce

GulbaharOZ1

Cunku orda "questions" cogul almis

3 yıl önce

Harun965877

Her de s takisi takilmiyomu? 3. sahis

3 hafta önce

Murat17471

Her, bir bayan yada kiz i ifade ederken bayanın sorulari lütfen cevabini nasil yanlış kabul edersiniz

1 ay önce

emrenester

Onun soruları, lütfen yazdım kabul etmedi :-D

3 yıl önce

gngrergeze

Sizin cevabinizla ayni nicin yanlis dediniz?

3 yıl önce

ekremkale

sorular lütfen dedim ne fark

3 yıl önce

tuana._.tezcan

Çok saçma bir cümle

1 yıl önce

NAGHANzars

0

1 yıl önce

NAGHANzars

Çünkü orda questions diyor yani çoğuldur

1 yıl önce

EslemESEN1

Türkçesi gerçekten çok anlamsız oluyor.

1 yıl önce

TugbaErkek

Cok mantiksiz onun sorulari var lutfen olsa anlayacagim ama gunluk hayatta onun sorulari lutfen diye bir cumle kullanmiyoruz

1 yıl önce

gpekyalcin

Onun sorulari lutfen ne demek ?? Bu bir taleo cumlesi mi, cevaben soylenen virsey mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

talep gibi düşünebiliriz

4 yıl önce

baby2038

Sen daha burda mısın ?

1 ay önce

bordobereli47

Sorulariniz lutfen neden olmuyor iyelik zamirimi var daha o konulara gelmedim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

" her" onun demek. "sorularınız" için "your" yani senin/sizin gerekli

4 yıl önce

bordobereli47

Çok teşekkür ederim ingotlarim sizin için birde almancayı ingilizce turkce gibi yapma şansınız var mı? Yani turkce olarak almancayı ogrenicez. Mumkunse rusca japonca fransizca icin boyle calismalar gormek istiyoruz.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kurslari gönüllüler yaptigi icin o dilleri bilen birilerini bulup basvurmalarini söylemeniz lazim. almanca kursunun yapimina zaten baslandi https://www.duolingo.com/comment/4484130

4 yıl önce

WorkerPlayer

Onun soruları,lütfen nedense bana sacma geldi ? :)

4 yıl önce

bekirozbek90

Neden yanliş diyor ama doğru yazmiştim

3 yıl önce

Tral07

Ne biçim cümleler var

3 yıl önce

EcesuAltun1

Onun sorusunu niye kabul etmiyo ki

1 yıl önce

vehbikurtc

"Her the questions, please" olması gerekmiyor mu acaba ? soruları olduğu için...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. iyelik sıfatından (me your her vs) önce ya da sonra asla the/a/an gelemez. iyelik sıfatı yeterince belirli kılıyor nesneyi zaten

4 yıl önce

46capcup

Onun sorusu lutfen neden olmadi

3 yıl önce

Seymayildiz123

Yav he he

3 yıl önce

batikancanbaz

kızın soruları, lütfen desek ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

The girl's questions, please (seninki). Her kızın değil, onun anlamına gelir.

4 yıl önce

GrayTandoa

The girls questions, please olması gerekirdi o zaman.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.