"He left."

Fordítás:Elment.

March 26, 2014

14 hozzászólás


dorinka85

Én loved-ot értettem.


evacska

elhagy miért nem jó?


nagyenyed

mert az tárgyas ige. "He left me" pl.


Harga

Távozott. - elfogadta


krezso

A hangfelvétel nagyon rossz!


Roza1965

Ő elhagyott - elfogadta :)


1Emi1974

Elhagyott-nem jó (ezt írtam) Ő elhagyott-jó. Vki megmagyarázná?


Solt101

Csak viccesen!!! He left to left. Balra ment vagy Bal felé ment. :-) Gondolom! :-)


Harga

laszlo.harmos

elhagyta (nem fogadta el) :(


Harga

He lost it.


BorsM

Mellesleg ez nem He has left?


Harga

Eltérő a jelentésük, de magyarul ugyanúgy fordítjuk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.