A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem tudtam."

Fordítás:I did not know.

4 éve

17 hozzászólás


szatti

Nem mindegy hogy ezt vagy azt. Ezért nem fogadta el a "i did not know that" válaszom.

4 éve

Harga
Harga

Nekem így elfogadta: " I did not know it."

6 hónapja

fectroll
fectroll

De.

3 éve

Papucska
Papucska

Befejezett jelenben miért nem jó?

3 éve

meszasa

Az I haven't known miért nem jó?

2 éve

Tamas51

Akár jó is lehet.

2 éve

zoli871129

i don't knew?! nem jo?

1 éve

meszasa

Ebben kevered az igeidőket. A "don't" jelen idő, a "knew" múlt.

Szóval vagy I don't know. (jelen) vagy I didn't know. (múlt).

Amit én írtam a present perfect, az egy másik lehetőség a múltra: I haven't known. Mivel ez a magyarban nem létező igeidő, ezért sima múltra fordítjuk.

... És most látom, hogy fentebb már magyarázták ugyanezt.

1 éve

zoli871129

ahham köszönöm!

1 éve

Doo494003

Sziasztok! Az "I couldn't."-öt nem használják így? Ha nem miért? :)

1 éve

19-54-
19-54-

I did not knew miért nem jó? Mit keverek mivel?

1 éve

meszasa

A tagadásnál és a kérdésnél nem kell múltidőbe tenni a főigét. http://www.englishpage.com/verbpage/simplepast.html

példák: you knew; you did not know; did you know;

1 éve

19-54-
19-54-

Köszönöm szépen!

1 éve

Gbor373369

Az "i do not knew" miért nem jó?

2 éve

Papucska
Papucska

Mert furcsa. :)

2 éve

malackutya

Mert jelenben van

2 éve

Tamas51

A "do" jelenben, a "knew" múltban. Majd csak összeáll, hogy mitől furcsa, mitől nem jó?

2 éve