A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The month of June"

Fordítás:Június hónapja

4 éve

8 hozzászólás


PetraIsten

Most komolyan... Ennek teljesen gügye fordítása a "június hó". Eddig is írt ki hülyeségeket a program, de ezen nagyon megakadtam. Csak frissítem a tudásomat, nem kezdő vagyok. Szerintem ez egyszerűen azt jelenti, hogy júniusban.

4 éve

radnaitomi

Nem, ez nem azt jelenti.

  • In the month of June = Júniusban

  • the month of June = Június hava

Például:

  • The month of June comes after May. = Június hava május után jön. Itt nem fordíthatod úgy, hogy 'Júniusban május után jön.'
4 éve

Azolee80

És a "június hónap" vajon miért hibás?

3 éve

OrsolyaCzene

én is ezt írtam, nem fogadta el... :(

3 éve

Cseterics

Segítsetek megérteni, hogy az "of" itt mit jelent???? Én csak azt tudom, hogy elöljáró szó, a jelentése: nak/nek , közül Vagy csak értelem nélkül be kell magolni, hogy ha ezt látom leírva akkor ez azt jelenti, hogy június hónapja?

3 éve

Akelon1974

Valakije valamije

3 éve

Cseterics

Köszönöm Akelon a segítséget, sokat jelent a segítségetek annak akinek nincs kitől kérdezni!

3 éve

StTnde
StTnde

Dehogynincs: vagyunk itt páran! :-) Jó tanulást!

2 éve