Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O başka ülkeleri ziyaret eder."

Çeviri:She visits other countries.

4 yıl önce

8 Yorum


Alemdar71

Neden "he visits the other countries" olmuyor?

3 yıl önce

maunlu

"other " yerine "another" kullanamazmıyız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

another tekillik belirtir. o yüzden hayır

4 yıl önce

maunlu

Teşekkür ederim.

4 yıl önce

FatmaZeyne613194

Neden "he visits the other countries" olmuyor?

4 ay önce

MustafaDem376179

başka other yokmu

3 yıl önce

ozgurcelik1

Other yerine else kullanamazmiyiz

3 yıl önce

ZHE_ZBK
3 yıl önce