1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O başka ülkeleri ziyaret ede…

"O başka ülkeleri ziyaret eder."

Çeviri:She visits other countries.

March 26, 2014

12 Yorum


hulusi89

Neden "he visits the other countries" olmuyor?


birrimsi

ben de buna takıldım


m.aliunlu

"other " yerine "another" kullanamazmıyız?


Selcen_Ozturk

another tekillik belirtir. o yüzden hayır


m.aliunlu

Teşekkür ederim.


FatmaZeyne613194

Neden "he visits the other countries" olmuyor?


koruyolu

Bence de "she visits THE other countries" olmalı ki: o başka ülkeler-i ziyaret eder olsun. The olmadan "O başka ÜLKELER ziyaret eder" anlamı olmaz mı??


ozgurcelik1

Other yerine else kullanamazmiyiz


atikus55

The olması için bilinen ülke olmalı, other zaten the 'nın yerini alıyor.


Mehmet358126

"Baska ulkeleri" dendigi icin "THE" gerekmez MI? Cunku " baska ulkeler" denilmiyor. Lutfen aciklarmisiniz.


Hakan880228

Karakter kadın olmasına rağmen "he" çıkması kafamı karıştırdı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.