"O başka ülkeleri ziyaret eder."

Çeviri:She visits other countries.

March 26, 2014

8 Yorum


hulusi89

Neden "he visits the other countries" olmuyor?

September 28, 2014

m.aliunlu

"other " yerine "another" kullanamazmıyız?

March 26, 2014

Selcen_Ozturk

another tekillik belirtir. o yüzden hayır

March 26, 2014

m.aliunlu

Teşekkür ederim.

March 26, 2014

sren464998

Doğru olan another

August 2, 2019

FatmaZeyne613194

Neden "he visits the other countries" olmuyor?

May 1, 2018

koruyolu

Bence de "she visits THE other countries" olmalı ki: o başka ülkeler-i ziyaret eder olsun. The olmadan "O başka ÜLKELER ziyaret eder" anlamı olmaz mı??

October 7, 2018

MustafaDem376179

başka other yokmu

August 17, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.