Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O başka ülkeleri ziyaret eder."

Çeviri:She visits other countries.

4 yıl önce

7 Yorum


Alemdar71

Neden "he visits the other countries" olmuyor?

4 yıl önce

m.aliunlu

"other " yerine "another" kullanamazmıyız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

another tekillik belirtir. o yüzden hayır

4 yıl önce

m.aliunlu

Teşekkür ederim.

4 yıl önce

FatmaZeyne613194

Neden "he visits the other countries" olmuyor?

5 ay önce

MustafaDem376179

başka other yokmu

3 yıl önce

koruyolu

Bence de "she visits THE other countries" olmalı ki: o başka ülkeler-i ziyaret eder olsun. The olmadan "O başka ÜLKELER ziyaret eder" anlamı olmaz mı??

1 hafta önce