1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir brauchen Holz für das Fe…

"Wir brauchen Holz für das Feuer."

Çeviri:Biz ateş için oduna ihtiyaç duyuyoruz.

July 20, 2017

11 Yorum


humetin

Ateş için tahtaya ihtiyacımız var (Kabul edilmiyor !)

das Holz : odun, tahta, kereste

https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/holz


sinihsan

Tahtayi nerden buldun :)


SabineBergmann1

ihtiyaç duyuyoruz ??? Bizim ateş için oduna ihtiyaçimiz var = yanliş?????


SuattVural

Biz oduna ateş için ihtiyaç duyuyoruz.

Bu da geçerli olmalı Türkçede Sıralama değişebilir ve anlam korunur.

Buna da dikkat edilse


m.mond.34

İhtiyaç duyuyoruz = ihtiyacımız var. İkisi de aynı anlamda, beide sind gleich. 2021.11.21


SuattVural

Biz oduna ateş için ihtiyaç duyuyoruz.

Bu da geçerli olmalı Türkçede Sıralama değişebilir ve anlam korunur.


zafer661

Bizim olmasi gerekmiyormu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.