Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Veranderen wij van onderwerp?"

Vertaling:Do we change the subject?

4 jaar gelden

2 opmerkingen


JefDeSmedt
JefDeSmedt

Ik heb geprobeerd het te vertalen als "Shall we change the subject". Dat werd niet juist gerekend en ik denk dat ik daar wel mee akkoord kan gaan. "Shall we change the subject" zou in het Nederlands eerder "Willen we van onderwerp veranderen" zijn.

4 jaar gelden

Legrelle.121

Ik zou ook denken: ..... " the" subject wordt hier vertaald door.... " van "onderwerp. Terwijl "the" toch eigenlijk moet vertaald worden door " het" Hoe vertaald men dan: Veranderen wij "het" onderwerp.

7 maanden geleden