1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Veranderen wij van onderwerp…

"Veranderen wij van onderwerp?"

Vertaling:Do we change the subject?

March 26, 2014

2 opmerkingen

Gesorteerd op topdiscussie

JefDeSmedt

Ik heb geprobeerd het te vertalen als "Shall we change the subject". Dat werd niet juist gerekend en ik denk dat ik daar wel mee akkoord kan gaan. "Shall we change the subject" zou in het Nederlands eerder "Willen we van onderwerp veranderen" zijn.

March 26, 2014

Legrelle.121

Ik zou ook denken: ..... " the" subject wordt hier vertaald door.... " van "onderwerp. Terwijl "the" toch eigenlijk moet vertaald worden door " het" Hoe vertaald men dan: Veranderen wij "het" onderwerp.

March 1, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.