"My pants?"

Vertaling:Mijn broek?

March 26, 2014

11 opmerkingen


Hannahske

hoe kan ik weten of het één broek is of meerdere broeken? pants is toch het meervoud? omdat er een S achter staat!

June 1, 2014

LinseyMoon

Pants is altijd merv en env

November 10, 2014

fabiennedijk

Je moet kijken naar wat er voor staat bevoorbeeld my dan is het env en is het we dan is ht mv

October 19, 2014

wverheij

O ja? En wat dan met "My pants are black"? Dat is toch echt meervoud.

December 28, 2014

LauraBuh

Nee want pant is geen wordt, pants js gewoon broek, als je voor meervoud gaat kom je meer in de trand van " i have lost all of my pants" dan wordt er op een aandere manier aan gegeven dat het im meerdere broekken gaat

January 21, 2015

mrebeccarachel

Je moet zoals de andere zeggen kijken wat voor zin het is, maar ook gwn naar de suggesties die zijn gegeven bijv. in het Nederlands.

June 1, 2016

LauraBuh

Als we "we pants" zegt krijg je "wij broek" dat klopt ook niet helemaal

January 21, 2015

HenkVanEs

pants is een zelfstandig naamwoord kun je niet vervoegen

February 10, 2015

MadelonOud

"Pants" is met een 's' omdat het 2 gaten zijn (voor beide benen). Zo heeft mijn Engels docente dat mij verteld

November 4, 2015

luka_lanza

Idd als je pant schrijft heb je het over 1 broekspijp

August 30, 2016

Pieter-Bas15

Bij andere vragen hoefde ik geen leestekens (ALLE DUS!)!

June 4, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.