1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He offers wine."

"He offers wine."

Fordítás:Bort kínál.

March 26, 2014

13 hozzászólás


EszterZubor

És az hogy ő bort ajánl?


kalincsak.istvan

Miért nem jó a "Bort kínál"?


Timtimko

Erre én is kíváncsi lennék. Én is azt írtam.


barnak01

Miért nem jó fordítás a "bort ajánl"?


Vinczeneanna

" bort ajánl" miért nem jó? még most sincs javítva, pedig "desiaron" jelentette egy éve


batika75

Jó. Jelentsétek! Én már megtettem.


szepagigi

Egy nö nem ajánlhat bort ?


Revand

az offer ugyanúgy jelent ajánl-t is.


Revand

Az offer jelentése ajánl is. A fordítást bővíteni kell!


botondos10

nem kelene bele a ,He, mert nincs a megoldásban ő


klaril

Bort ajánl-miért nem elfogadható?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.