"He offers wine."

Fordítás:Bort kínál.

March 26, 2014

13 hozzászólás


EszterZubor

És az hogy ő bort ajánl?

March 27, 2014

kalincsak.istvan

Miért nem jó a "Bort kínál"?

March 26, 2014

Timtimko

Erre én is kíváncsi lennék. Én is azt írtam.

March 26, 2014

rosapantopon

csatlakozom

March 26, 2014

batika75

Jó. Jelentsétek! Én már megtettem.

March 27, 2014

szepagigi

Egy nö nem ajánlhat bort ?

July 14, 2016

johalasz46

Ime ez jó példa a sokadik előző hasonló feladathoz. A sorrend: Ő kinál bort. És ugye most jönne: kinek? pl.: nekem = me. Vagyis nem "he offers me wine", hanem "her offers wine me." H.J.

August 7, 2016

Revand

az offer ugyanúgy jelent ajánl-t is.

June 19, 2017

Revand

Az offer jelentése ajánl is. A fordítást bővíteni kell!

July 18, 2017

botondos10

nem kelene bele a ,He, mert nincs a megoldásban ő

September 12, 2017

Harga

Van benne.

December 27, 2017

barnak01

Miért nem jó fordítás a "bort ajánl"?

September 20, 2017

Vinczeneanna

" bort ajánl" miért nem jó? még most sincs javítva, pedig "desiaron" jelentette egy éve

December 21, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.