1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The woman swims among the tu…

"The woman swims among the turtles."

Tłumaczenie:Kobieta pływa wśród żółwi.

March 26, 2014

9 komentarzy


zuzik76

Jaka jest różnica w stosowaniu wyrażenia among a between?


yuioyuio

"Between" oznacza pomiędzy, czyli ponieważ rzeczy o których mówimy są w jakiś sposób uporządkowane w szeregu, to coś znajduje się tylko pomiędzy dwoma z nich.

I sat down between Sue and Jane.

Are there any public holidays between Christmas and Easter?

The project will cost between eight and ten million dollars.

They're building a new road between Manchester and Sheffield.

"Among" znaczy "wśród".

The girl quickly disappeared among the crowd.

Jim relaxed, knowing he was among friends.


WarsawWill

Dokładnie, ale "between" czasami używamy dla więcej niż dwa rzeczy kiedy myszlimy o osobnami punktami, kiedy nie mówimy "among":

"Poland lies between Germany, Slovakia, and Ukraine, and one or two other countries."

"Our house is between the forest, the river and the mountains."

"This information is between you, me and David. Nobody else must know."


marekhano

Ona wymawia "Łimen" - women, czy mi się wydaje?


Rafa661164

Nie da się sensowniejszych zdań dać


wikktta

czemu nie zaliczyło pośród żółwi?


br0d4
Mod
Plus

Słowo "pośród" jest w kluczu odpowiedzi. Ale nie pokazałaś całego zdania, więc ani nie można zgadnąć dlaczego nie zostało ono zaliczone, ani ewentualnie poprawić w kluczu odpowiedzi. A gdybyś pokazała zrzut ekranu, to nawet by można przekazać programistom, jeśli to błąd oprogramowania.


EMMA352348

A myślicie że among to także pośród?

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.