1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The woman swims among the tu…

"The woman swims among the turtles."

Tłumaczenie:Kobieta pływa wśród żółwi.

March 26, 2014

16 komentarzy


zuzik76

Jaka jest różnica w stosowaniu wyrażenia among a between?


yuioyuio

"Between" oznacza pomiędzy, czyli ponieważ rzeczy o których mówimy są w jakiś sposób uporządkowane w szeregu, to coś znajduje się tylko pomiędzy dwoma z nich.

I sat down between Sue and Jane.

Are there any public holidays between Christmas and Easter?

The project will cost between eight and ten million dollars.

They're building a new road between Manchester and Sheffield.

"Among" znaczy "wśród".

The girl quickly disappeared among the crowd.

Jim relaxed, knowing he was among friends.


WarsawWill

Dokładnie, ale "between" czasami używamy dla więcej niż dwa rzeczy kiedy myszlimy o osobnami punktami, kiedy nie mówimy "among":

"Poland lies between Germany, Slovakia, and Ukraine, and one or two other countries."

"Our house is between the forest, the river and the mountains."

"This information is between you, me and David. Nobody else must know."


Olga325597

Save the turtles! xD


marekhano

Ona wymawia "Łimen" - women, czy mi się wydaje?


Olga325597

Czasem wymawia "łymen", ale nie jestem pewna


Ewelina290683

Śmieszns to zdanie


ucja912489

Wśród żółwi. Ok?


Hanna21812

Among oznaz wśród a between oznacza za


Vlad_Lesnievski

"Between" oznacza "za"??? Od kiedy?


Hanna21812

Asiu dyczko nie jest to fer że wszystko kopiujesz z neta

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij