"The guard does not say anything."

Μετάφραση:Ο φύλακας δεν λέει τίποτα.

July 21, 2017

3 σχόλια


veSS20

Μπορουσαμε να πουμε, The guard say noting

July 21, 2017

TnNw10

Μια ερώτηση... Τι σημαίνει το "Ρ. Απ."; Δηλαδή τι ακριβώς μαθαίνουμε εδώ; Δεν έχω καταλάβει. Μπορείτε σας παρακαλώ να βάζετε λίγα περισσότερα γράμματα στον τίτλο του κάθε μαθήματος, για να κατανοούμε το τι κάνουμε κάθε φορά; Ευχαριστώ.

February 16, 2019

Dimitra956826

Το "Ρ. Απ." σημαίνει "Ρήματα: Απαρέμφατο". Η ένδειξη Ρ υπάρχει σε όλα τα Skill τα οποία έχουν να κάνουν με ρήματα. Επειδή το Duolingo επιτρέπει συγκεκριμένο αριθμό χαρακτήρων στις συντομεύσεις των Skill (που βλέπετε εσείς), πάντα είναι κομμένα μέχρι ένα σημείο.

February 16, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.